"Jesteśmy całkowicie pewni naszych kompetencji i możliwości eksportu polskich czereśni"
Dla jednego z polskich producentów jabłek, ich produkcja czereśni jest częścią biznesu od dłuższego czasu, wyjaśnia Mateusz Wajnert, szef sprzedaży polskiej firmy handlującej jabłkami i czereśniami Galster: "Historia Galstera ze słodkimi wiśniami jest dość długa i sięga dwudziestu lat wstecz. Nasza poważna przygoda z produkcją czereśni rozpoczęła się prawie osiem lat temu, kiedy to
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka