"Jesteśmy przekonani, że do końca sezonu będziemy mogli zaoferować jabłka regionalne"
Marketing krajowych owoców ziarnkowych w kraju związkowym Brandenburgia jest obecnie głęboko w drugiej połowie. "Pierwsza połowa sezonu, aż do grudnia, była stosunkowo powściągliwa. Natomiast w styczniu, lutym i marcu sprzedaż była znacznie lepsza niż w poprzednich miesiącach i była również powyżej poziomu z ubiegłego roku. Szczególnie wartki był w tym roku także biznes wielkanocny" - mówi Peter Thuile,
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka