Kanzi® doładowuje swoją energią Nocny Maraton w Bilbao
Dać hiszpańskim konsumentom zastrzyk energii z mocą niezwykłego smaku? Yes You Kanzi®! Inicjatywy marketingowe dla jabłka sprzedawanego w Hiszpanii przez włoskie konsorcja VOG i VIP oraz holenderskie Fruit Masters rozpoczęły się już od udziału w nocnym maratonie w Bilbao. Wydarzenie w baskijskim mieście było idealnym tłem dla

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Jabłka