KISSABEL®, europejska kampania wchodzi w fazę kulminacyjną
Dzięki zbiorom odmiany Rouge o czerwonej skórce i czerwonym miąższu, sezon marketingowy Kissabel® w Europie jest teraz w pełnym rozkwicie. W październiku w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Niemczech i Szwajcarii zakończono zbiory rewolucyjnej gamy jabłek o kolorowym miąższu.
Brytyjski partner Worldwide Fruit jako pierwszy rozpoczął zbiory, a w październiku
zakończono je w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Niemczech i Szwajcarii.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Jabłka