Kissabel, europejskie zbiory rosną o 40 procent
Zwiększająca się liczba innowacyjnych jabłek Kissabel, jabłek z kolorowym miąższem, jest wynikiem międzynarodowego partnerstwa obejmującego 14 największych światowych firm produkcyjnych i marketingowych, w tym Melinda, Rivoira i Vip. Od połowy września jabłka Kissabel powróciły na rynki: wzrost europejskiej produkcji wyniósł 40%, przy zbiorach wynoszących 3500 ton
>.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Jabłka