Know European Apple, projekt promowany przez Assomela, dobiega końca
Kampania "Poznaj europejskie jabłko" umożliwiła firmie Assomel informowanie, w szczególności osób pracujących w sektorze, a za ich pośrednictwem konsumentów końcowych, o produkcie jabłkowym, zrównoważonych metodach produkcji, metodach ochrony, różnicach między odmianami, bezpieczeństwie żywności, identyfikowalności, dążąc do zbudowania ścieżki szkoleniowej, która zaczyna się
od hasłem "Poznaj europejskie jabłko".
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Jabłka



