Komentarz: Globalny rozgłos czeka na jabłkową markę Cosmic Crisp
Około osiem lat temu nikt tak naprawdę nie znał Washington 38. Była to naukowa nazwa naszego nowego jabłka. Musieliśmy znaleźć dla niego nazwę marki.
Zadzwoniłem więc do jednego z moich największych klientów w branży detalicznej i poprosiłem go o pomoc. Powiedział: "Tak, jabłka są zielone, czerwone lub żółte".
To nie było zbyt pomocne. Zamiast tego udaliśmy się do konsumentów z próbkami z sadu.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka