Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Komentarz: Globalny rozgłos czeka na jabłkową markę Cosmic Crisp

2024-02-13 11:00
Źródło: Fruitnet.com

Około osiem lat temu nikt tak naprawdę nie znał Washington 38. Była to naukowa nazwa naszego nowego jabłka. Musieliśmy znaleźć dla niego nazwę marki.

Zadzwoniłem więc do jednego z moich największych klientów w branży detalicznej i poprosiłem go o pomoc. Powiedział: "Tak, jabłka są zielone, czerwone lub żółte".

To nie było zbyt pomocne. Zamiast tego udaliśmy się do konsumentów z próbkami z sadu.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem