Korea Południowa: Coupang kupuje 200 ton sezonowych produktów pozostałych po Seollal
Coupang, południowokoreańska firma e-commerce z siedzibą w Seulu, zakupiła 200 ton sezonowych produktów pozostałych po świętach Księżycowego Nowego Roku, aby pomóc ożywić przemysł rolniczy. Firma kupiła między innymi truskawki, jabłka i pomidory od 1000 gospodarstw rolnych w całym kraju.
Ponieważ okres zbiorów przypada na okres od grudnia do stycznia i od lutego do marca, najlepiej
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka