Krajowe jabłka poszukiwane, ceny hurtowe w stagnacji
Zwykle po gorączkowych wyprzedażach świątecznych, w styczniu rynek owoców i warzyw nieco się ochładza. Nie jest tak w przypadku jabłek. Tradycyjnie po przełomie roku biznes dotyczący krajowych jabłek deserowych naprawdę się rozkręca, napędzany przez silny eksport. Ten rok nie był wyjątkiem. Sprzedaż krajowych produktów wzrosła o kolejne 20% w stosunku do i tak już wysokiego poziomu z poprzedniego miesiąca.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka