Laimer (Vip): od zrównoważonego opakowania dla jabłek ekologicznych do Akademii szkolącej pracowników w działach
Na Fruit Logistica spotykamy się z firmą Vip, która zaprezentowała nowe, zrównoważone opakowanie: "To w 100 procentach papier z dodatkiem nici lnianych" - mówi Benjamin Laimer, kierownik sprzedaży Vip. Pod koniec tego miesiąca zaczynamy z naszą ekologiczną produkcją. Mamy nadzieję na dobry odzew ze strony rynku. Opakowanie planowane jest na sześć owoców, można je również dostosować do dwóch lub ośmiu. Tam
.Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Jabłka