Lidl kwitnie, ale Tesco nie radzi sobie z październikową sprzedażą brytyjskich jabłek
Lidl znalazł się na szczycie tabeli sprzedaży brytyjskich jabłek w październiku, przewyższając swój udział w rynku i kupując ponad 3 000 ton rodzimych owoców.
Był to Brytyjski Miesiąc Jabłka i pierwszy duży miesiąc brytyjskiego sezonu jabłkowego.
Dane opublikowane przez organizację branżową British Apples & Pears (BAPL) pokazały, że Lidl kupił 3 030 ton brytyjskich jabłek w nowym sezonie za pośrednictwem BAPL.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka