Marlene wprowadza konsumentów w teren dzięki wycieczkom dla smakoszy
Marlene rozpoczyna wielki konkurs obejmujący kilka krajów europejskich: do wygrania jest 100 pakietów dla smakoszy i 5 doświadczeń kulinarnych w Południowym Tyrolu dla dwóch osób. Intensywna kampania komunikacyjna wspierająca ten konkurs
Do 14 kwietnia konsumenci będą musieli podzielić się przepisem na jabłko z Marlene, aby wygrać jedną z wycieczek.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Jabłka