Melinda rozpoczyna nową kampanię skupiającą się na podziemnych komórkach
Dobre praktyki Melindy w zakresie zrównoważonej logistyki są bohaterami nowej reklamy emitowanej na wszystkich krajowych kanałach telewizyjnych i platformach cyfrowych. Krótki film celebruje jakość jabłek Golden Dop z Val di Non, w Trentino, podkreślając system przechowywania w podziemnych komórkach, "pokojach" konserwacyjnych naturalnie chronionych przez nieprzepuszczalne skały znajdujące się
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Jabłka