Teraz oglądasz:
PL | EN | RU

Oszczedzaj czas i pieniadze- wszystkie informacje o cenach owoców i warzyw w abonamencie Fresh-market.pl

Kup teraz abonament!

Menopauza głównym tematem nowej kampanii Pink Lady

2023-08-25 11:00
Źródło: Fruitnet.com

Marka jabłek Pink Lady rozpoczyna nową kampanię badającą zmiany zmysłu węchu i smaku związane z menopauzą.

Marka koncentruje się na kobietach w wieku 45 lat i starszych dzięki nowej zintegrowanej kampanii, która bada zmiany hormonalne na tym etapie życia i ich wpływ na zmysły.

Na czele z ankietą przeprowadzoną wśród ponad 2000 kobiet w

Kobiet w wieku 45+.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem