"Miło jest pomyśleć, że turyści z całego świata jedzą tam nasze jabłka".
To był dobry sezon dla polskich jabłek według Mateusza Wajnerta, szefa sprzedaży polskiego eksportera jabłek Galster: "Patrząc ogólnie na sezon jabłkowy w Polsce, łatwo podsumować go jednym zdaniem; Nie ma powodów do narzekań, ale też nie jest to sezon, którym można się chwalić. Jesienią udało nam się zrobić dobry biznes. Rozpoczęliśmy wysyłkę zaraz po zbiorze

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka