Mocny start dla VIP w miarę ożywienia popytu na jabłka
Najnowszy sezon jabłkowy rozpoczął się pozytywnie dla Konsorcjum Spółdzielni Owocowo-Warzywnych Val Venosta z siedzibą w Południowym Tyrolu, znanego w branży bardziej jako VIP.
Około miesiąc po rozpoczęciu nowej kampanii marketingowej, kierownik sprzedaży VIP Kurt Ratschiller jest jednoznaczny w swojej wstępnej ocenie: "Mamy dobry start i jesteśmy gotowi do kontynuacji
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka