"Musimy uważać, by nie pomylić dzisiejszej wyższej sprzedaży z zyskami"
"Wydaje się, że z rynku najlepszych owoców napływa coraz więcej pozytywnych sygnałów" - mówi Louis De Cleene z Devos Group. "Zarówno gruszki jak i jabłka mają bardzo dobrą passę. Popyt zawsze był wysoki w tym sezonie, ale teraz podaż naprawdę wydaje się kurczyć, zwłaszcza w przypadku dobrej jakości. Mimo to, nie należy mylić obrotów z zyskiem. Marże są wciąż bardzo małe i naprawdę pod presją,"
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka