"Naszym celem jest budowanie rynku i popytu w całym kraju poprzez marketing bezpośredni".
Dr Andreas Peil z Instytutu Badań Hodowlanych nad Owocami w Instytucie Juliusa Kühna zaprezentował na tegorocznych targach Anuga nową odmianę zielonego jabłka Pia 41, którą pomógł opracować. "Wszystko zaczęło się od krzyżówki w 2005 roku, a nasiona zostały wysiane rok później i wyselekcjonowane, rozmnażane i testowane w różnych środowiskach przez kilka lat" - powiedział dr Peil. "Odmiana okazała się tak

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka