Nowe strategie marketingowe zaproponowane w celu wzmocnienia przemysłu jabłkowego w Kolumbii Brytyjskiej
Nadszedł czas, aby zawrócić statek. Jest to sentyment stojący za zobowiązaniem Stowarzyszenia Producentów Owoców BC (BCFGA) do opracowania nowych strategii marketingowych, które pomogą zmagającej się z trudnościami branży jabłkowej w Wielkiej Brytanii.
Wynika to ze zmian, jakie zaszły w branży w ciągu ostatnich pięciu lat w B.C. "Mieliśmy do czynienia ze spadkiem areału z powodu niskich cen, jakie otrzymywali nasi plantatorzy", mówi
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka