Nowy projekt (Re)Generation Fruit
"Produkować dobre owoce i dobrze produkować" to cel nowego projektu (Re)Generation Fruit firmy Blue Whale i jej 6 partnerów. 21 września firma Blue Whale, która liczy 300 producentów, zaprezentowała ten nowy projekt w swojej siedzibie w Montauban. Celem jest opracowanie praktyk rolniczych zapewniających większą "wydajność ekologiczną i zrównoważony rozwój ekonomiczny" w sektorze jabłek.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka