"Obecna sytuacja w zakresie logistyki jest bardziej obiecująca"
Po solidnym początku, sprawy stały się nieco trudniejsze dla tureckiego sezonu jabłkowego, mówi Kubra Guven, kierownik ds. marketingu tureckiego eksportera świeżych produktów Ana Fruit: "Ten sezon jabłkowy rozpoczął się od szybkich ruchów, ale później sprawy musiały nieco zwolnić z powodu problemów z Morzem Czerwonym w logistycznej części łańcucha. Nie zaprzestaliśmy jednak załadunku i kontynuowaliśmy nasze cotygodniowe dostawy.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka