"Odwrócenie spadku konsumpcji poprzez zaoferowanie jabłka, które z pewnością będzie hitem"
Od niedawna wybrane "Smakiem Roku 2024" w kategoriach "Odpowiedzialny Smak" oraz "Ekologiczne i Cnotliwe", jabłko Candine stało się przedmiotem potężnej kampanii mającej na celu zaistnienie na rynku francuskim. Celem Blue Whale jest "odwrócenie trendu spadku konsumpcji wśród młodych ludzi poprzez zaoferowanie jabłka, które jest słodkie, chrupiące i orzeźwiające".
Firma chce

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka