"Osoby zaangażowane w produkcję będą musiały bardziej skupić się na rozwiązaniach po zbiorach".
Dynamiczna sytuacja logistyczna wokół Morza Czerwonego oznaczała, że tureccy eksporterzy jabłek musieli odpowiednio planować, aby nie napotkać żadnych niespodzianek. Według Aysel Oguz, kierownika handlowego tureckiego producenta i eksportera świeżych produktów Anadolu Etap, pomimo tych wyzwań udało im się zwiększyć swój udział w nowych rynkach:
"Zaczęliśmy nasze jabłka
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka