"Ostatecznie chcemy konkurować z markami takimi jak Pink Lady".
Grupa Devos rozpoczęła sprzedaż jabłek Rubis Gold w zeszłym tygodniu. Ta belgijska firma widzi duży potencjał w tej odmianie, a teraz, gdy nadszedł nowy rok, rozpoczęła sprzedaż swoich zbiorów. "Wciąż jesteśmy na wczesnym etapie, ale ostatecznie widzimy, że dzięki temu jabłku konkurujemy z dużymi markami, takimi jak Pink Lady. To wciąż długa droga, ale trzeba mieć odwagę wyrazić tę ambicję;

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka