Partnerzy zaangażowani we francuskie jabłka nagrodzeni na Międzynarodowej Wystawie Rolniczej
Podczas Międzynarodowej Wystawy Rolniczej w Paryżu, Francuskie Stowarzyszenie Jabłko Gruszka wręczyło trofea partnerom zaangażowanym w promocję francuskich jabłek, w 3 kategoriach: catering, sprzedaż hurtowa i dystrybucja. Nagrody przyznawane są "podmiotom z sektora rolno-spożywczego, które w tym roku za priorytet uznały promowanie francuskich jabłek, w czasach, gdy ruchy rolnicze podkreślają, więcej
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka