Pink Lady i Kanzi wiodą prym na światowym rynku jabłek
Pink Lady i Kanzi to dwie najlepiej sprzedające się marki jabłek na świecie. Kanzi pozostaje drugą najlepiej sprzedającą się odmianą jabłek w Europie i nadal robi grunt w USA, pokazują nowe dane z badań rynkowych. Rochelle Bohm, wiceprezes ds. marketingu Kanzi, powiedziała, że 52-tygodniowe dane Nielsena wskazują, że Kanzi osiąga jedną z najwyższych cen detalicznych spośród wszystkich markowych jabłek i przewyższa inflację
>.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).
Zobacz więcej: Jabłka