Pink Lady rośnie o 20%.
Pojawieniu się pierwszych jabłek w sklepach towarzyszy szeroko zakrojony plan marketingowy i komunikacyjny.
Zbiory kwintesencji różowego jabłka w 2023 r. zostały właśnie zakończone we włoskich, francuskich i hiszpańskich sadach. Pomimo wyjątkowo ciepłego początku jesieni i bardzo obfitych opadów deszczu, jabłka Pink Lady® są doskonałej jakości.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Jabłka