PINK LADY® utrzymuje swoją pozycję w bezprecedensowym kontekście
Pomimo historycznej inflacji, w której jesteśmy zanurzeni i która skutkuje bardzo wyraźną zmianą nawyków konsumpcyjnych, wszyscy członkowie sieci Pink Lady® utrzymują swoje silne zaangażowanie w markę, dzięki czemu osiągnęli wolumen sprzedaży na poziomie 180 000 ton jabłek Pink Lady® i PinKids®® (+3% vs. N-1), oprócz

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Jabłka