Pink Lady wspiera silny początek kampanii jabłkowej, prowadząc szeroko zakrojoną kampanię medialną
Stowarzyszenie Pink Lady Europe oszacowało wolumen 225 000 ton jabłek jakości Pink Lady i PinKids na kampanię 2023/24, co stanowi 20-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Pojawieniu się pierwszych owoców w europejskich sklepach towarzyszy szeroko zakrojony plan marketingowy i komunikacyjny, obejmujący promocje w radiu, na billboardach i w kanałach cyfrowych w dziesięciu europejskich krajach
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka