"Podstawę asortymentu produktów stanowiły rodzime odmiany Elstar, Boskoop i Jonagold".
Krajowa oferta jabłek nadal wyraźnie dominowała na rynku, zgodnie z porą roku. Wraz z Elstar, Boskoop i Jonagold, już ugruntowane odmiany stanowiły podstawę asortymentu. Według BLE, obecność Kanzi i Pinova rozszerzyła się. Pierwszy Jazz został dodany do asortymentu i kosztował 12 euro za 4,5 kg karton we Frankfurcie. Sprzedaż nowszych

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka