Poli Group i Vip promują jabłko Val Venosta Pinova
W wybranych sklepach Grupy Poli, działających pod markami Poli i Orvea na obszarze Nielsen 2, podjęto inicjatywy promujące Pinova della Val Venosta, jabłko pochodzące z integrowanych i ekologicznych upraw. Degustacje w sklepach
Trzy dni degustacyjne pozwolą konsumentom spróbować produktu na
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Jabłka