Polskie jabłka w Ameryce Łacińskiej "historią sukcesu
Mimo niższej produkcji, sezon jabłkowy rozpoczął się nieco wolniej, mówi Jan Nowakoski, menedżer polskiego dystrybutora jabłek Genesis Fresh: "Ubiegły sezon był pełen wolumenu jabłek, a sprzedaż również była silna. Wszystkie jabłka trafiły zarówno na rynki europejskie, jak i na nowe rynki zagraniczne. W tym sezonie mieliśmy o 30 procent mniej jabłek w porównaniu do ubiegłego roku, ale handel do tej pory był bardzo dobry.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka