Pomiędzy wystawami objazdowymi i balonami na ogrzane powietrze, niebiańskie chwile kampanii Cosmic Crisp®.
Po powitaniu świtu nowej ery w kategorii jabłek, kampania Cosmic Crisp® startuje, aby zachęcić konsumentów do przeżycia niebiańskich chwil w telewizji, online, a także w miastach i na niebie we Włoszech, Hiszpanii i Niemczech.
Od 31 marca powraca na anteny telewizyjne
.
"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Jabłka