"Popularność lokalnego klubu jabłek rośnie"
Po ponurej kampanii jabłkowej w sezonie 2022/23, tegoroczny sezon rozpoczął się całkiem dobrze dla słowackiego przemysłu owocowego, donosi Peter Turlík, dyrektor lokalnej spółdzielni Bonum. "Od początku sezonu w sierpniu ceny producentów były znacznie lepsze, podobnie jak jakość...
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka