Popyt na polskie jabłka jest intensywny
Polskie jabłka radziły sobie naprawdę dobrze za granicą w ciągu czterech miesięcy, mówi Emilia Lewandowska, kierownik biura polskiego eksportera owoców Fruit-Group: "Mieliśmy bardzo dobrą jesień, jeśli chodzi o sprzedane ilości jabłek, zarówno na rynku lokalnym, jak i na eksport. Nasi zagraniczni klienci byli zainteresowani polskimi jabłkami i w rezultacie mieliśmy bardzo dobre cztery miesiące eksportu.

EastFruit to platforma analityczna, która pomaga w rozwoju biznesu owocowo-warzywnego. Głównym celem tej platformy jest zwiększenie dochodów producentów poprzez bardziej efektywne produkcję, przechowywanie, przetwarzanie i marketing owoców i warzyw. EastFruit jest centrum wiedzy i doświadczenia dla wszystkich uczestników rynku owocowo-warzywnego w Europie Wschodniej, Kaukazie i Europie Środkowej.
Portal jest skierowany do producentów owoców i warzyw, małych i średnich rolników, producentów soków owocowych i warzywnych, przetwórstwa owocowo-warzywnego, eksporterów, importerów, sieci supermarketów, dostawców sadzonek, nasion, technologii i sprzętu oraz stowarzyszeń i związków producentów owoców i warzyw, struktur państwowych i dostawców usług i produktów dla sektora rolniczego. W skrócie dla wszystkich uczestników biznesu owocowo-warzywnego.
Zobacz więcej: Jabłka