Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Pozytywne wyniki krajowej kampanii marketingowej australijskich jabłek

2024-01-29 03:00
Źródło: Fruitnet.com

Kampania marketingowa jabłek finansowana z opłaty wyrównawczej, opracowana przez Hort Innovation, zaangażowała nowych konsumentów w ramach starań o ponowne wzbudzenie zainteresowania jabłkami jako zdrową przekąską dla wszystkich Australijczyków.

Kampania trwała od lutego do czerwca 2023 r. i przyniosła pozytywne wyniki dla branży, docierając zarówno do nowych odbiorców, jak i klientów "nowych dla marki", którzy nie kupowali jabłek w

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem