Pozytywne wyniki krajowej kampanii marketingowej australijskich jabłek
Kampania marketingowa jabłek finansowana z opłaty wyrównawczej, opracowana przez Hort Innovation, zaangażowała nowych konsumentów w ramach starań o ponowne wzbudzenie zainteresowania jabłkami jako zdrową przekąską dla wszystkich Australijczyków.
Kampania trwała od lutego do czerwca 2023 r. i przyniosła pozytywne wyniki dla branży, docierając zarówno do nowych odbiorców, jak i klientów "nowych dla marki", którzy nie kupowali jabłek w
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka