Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

"Przy 43% sprzedaży jabłek w torebkach, konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na cenę"

2023-02-16 00:00
Źródło: Freshplaza.com

Druga część francuskiej kampanii jabłkowej jest już mocno zaawansowana. Sandrine Gaborieau, kierownik ds. marketingu i komunikacji ANPP, przedstawia aktualne informacje na temat aktualnego stanu rynku. "Rozpoczęliśmy rok 2023 ze stosunkowo niskimi zapasami, we Francji i w Europie. 1 stycznia europejskie zapasy były o 6% niższe niż w poprzednich latach. Jeśli chodzi o Francję, obserwujemy 7%

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem