RedPop otrzymuje bilet na przejażdżkę
Nowe jabłko od włoskiego klubu VOG szturmem zdobywa stolicę Wielkiej Brytanii dzięki szeroko zakrojonej kampanii marketingowej w londyńskich autobusach.
Od 12 maja do 4 czerwca RedPop pojawi się na 78 londyńskich autobusach z dwoma banerami zachęcającymi do zrobienia sobie "słodkiej przerwy" z RedPop.
Promowany jako "jabłko na przekąskę", RedPop zadebiutował na rynku brytyjskim w sklepach Waitrose
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka