RedPop powraca, by wstrząsnąć kategorią jabłek
Małe, słodkie jabłko o nazwie RedPop nadal robi duże wrażenie w Europie, Azji i obu Amerykach, według włoskiego dostawcy i właściciela marki Vog.
Przy zbiorach wynoszących 8 000 ton w tym sezonie, plus 500 ton organicznych, dostępność dramatycznie wzrosła od czasu wprowadzenia licencjonowanej odmiany na początku 2022 roku. Oczekuje się, że do 2028 r. ilość ta podwoi się.
Dla

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka