Rockit rozpoczyna kampanię "Powrót do szkoły" na Bliskim Wschodzie
Firma Rockit Global, produkująca jabłka w rozmiarze przekąski, rozpoczęła nową kampanię w krajach Rady Współpracy Zatoki Perskiej (GCC), aby uczcić powrót milionów dzieci do szkoły. Kampania Ready. Set. Rockit. Back to School opiera się na dynamice kampanii Ready. Set. Rockit. która miała miejsce pod koniec ubiegłego roku.
Menedżer rynku Rockit na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej, Ziad
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka