Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Rockit rozpoczyna kampanię Ramadan

2024-03-11 11:00
Źródło: Fruitnet.com

Marka jabłek Rockit wprowadza nową kampanię związaną z Ramadanem, po tym, co nazwała "dużym sukcesem" w krajach Rady Współpracy Zatoki Perskiej (GCC) w ciągu ostatnich trzech lat.

Miesiąc Ramadan jest jednym ze szczytowych sezonów sprzedaży dla marki jabłek wielkości przekąski, a sprzedaż na Bliskim Wschodzie wzrosła o ponad 30 procent rok do roku (marzec 2023 r. w porównaniu do marca 2023 r.).

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem