Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Rockit współpracuje z Emirates Red Crescent, aby uczcić Ramadan

2023-03-22 00:00
Źródło: Freshplaza.com

Nowozelandzka marka jabłek Rockit nawiązała współpracę z Emirates Red Crescent, aby uczynić miesiąc Ramadan wyjątkowym dla wszystkich. W ramach współpracy Rockit przekaże 1 dirham za każde sprzedane pudełko prezentowe Rockit inspirowane Ramadanem - zawierające dwie tuby kultowych jabłek Rockit™ - na rzecz Emirates Red Crescent, wspierając kampanię Iftar Saim. Inicjatywa ta ma na celu zapewnienie zdrowych posiłków Iftar dla

>.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem