"Rynek europejski również zaczął interesować się polskimi jabłkami"
Właśnie wtedy, gdy polski handel jabłkami znów nabierał rozpędu, branża otrzymała nowy cios, wyjaśnia Adam Malengiewicz, kierownik sprzedaży polskiego eksportera jabłek Ewa-Bis: "Od początku grudnia powoli zaczęliśmy wysyłać jabłka z Europy, ponieważ ruch na rynku nieco się ożywił i wszystko zmierzało w dobrym kierunku. Jednak sytuacja została zepsuta przez

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka