"Sezon na polskie jabłka powinien trwać jeszcze co najmniej do początku czerwca"
Po dwóch mocnych miesiącach, marzec był z przerwami, jeśli chodzi o handel jabłkami w Polsce. Mateusz Wajnert, szef sprzedaży polskiego eksportera jabłek Galster, stwierdza, że popyt wygląda podobnie jak w poprzednich latach: "Zarówno po bardzo dobrym styczniu, jak i lutym, marzec wydaje się jakby nierealny. Mamy tygodnie, które wymagają nadgodzin dla naszych pracowników, przeplatane tygodniami, w których widzimy znacznie mniej
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka