Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Soluna debiutuje w Hongkongu

2023-09-14 08:00
Źródło: Fruitnet.com

Marka jabłek Soluna przyciągnęła uwagę konsumentów w Hongkongu dzięki nowej kampanii marketingowej we wrześniu.

Odświeżona marka jabłek - wcześniej znana jako Bravo - po raz pierwszy zwróciła uwagę rynku w lipcu i sierpniu za pośrednictwem specjalnego pudełka upominkowego dostępnego online za pośrednictwem nadawcy telewizyjnego TVB.

WA Farm Direct - która zarządza marketingiem

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem