Sprzedaż jabłek VIP nabiera tempa po reorganizacji
Minęło prawie sześć miesięcy, odkąd VIP, Stowarzyszenie Spółdzielni Owocowo-Warzywnych Val Venosta, rozpoczęło nową strategię, centralizując sprzedaż produktu. Teraz nadszedł czas na ocenę z nowym szefem sprzedaży Kurtem Ratschillerem i szefem produkcji Peterem Strickerem: czy była to właściwa decyzja?
Szef sprzedaży VIP Kurt Ratschiller i szef działu produkcji
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka