"Stała redukcja zapasów jabłek, zbliża się koniec sezonu gruszek"
Niemiecka kampania jabłkowa zbliża się do drugiej połowy sezonu. "Obecne zapasy są o około 15 do 20 procent niższe niż w ubiegłym roku. Należy jednak zauważyć, że obfite zbiory w 2022 r. nie były punktem odniesienia. Biorąc pod uwagę przemienność jabłoni, nie sklasyfikowałbym roku 2023 jako złego roku, ale jako dobry, średni rok zbiorów" - mówi Jürgen Faby, zarządzający

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka