"Ten sezon wiśniowy ma bardziej obiecujący potencjał"
Tuż przed rozpoczęciem tureckiego sezonu wiśniowego Ani Tarim kończy swój sezon jabłkowy, mówi Mehmet Çakmak, kierownik ds. sprzedaży i marketingu tureckiego eksportera świeżych produktów Ani Tarim: "Od 20 tygodnia zakończymy sezon pakowania jabłek 2022-2023 z godnym dla nas sukcesem. W tym sezonie zwiększyliśmy naszą całkowitą wielkość pakowania do 11 200 ton, co oznacza 57 procent
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka