VIP informuje o dobrym początku kampanii organicznych jabłek
Włoskie Stowarzyszenie Spółdzielni Owocowo-Warzywnych Val Venosta (VIP) informuje o pozytywnej kampanii ekologicznych jabłek po obfitych zbiorach. Sprzedaż wzrosła o 25 procent w ciągu pięciu miesięcy do 31 stycznia, a grupa twierdzi, że perspektywy na nadchodzące miesiące są równie korzystne.
"Rozpoczęliśmy bardzo dobrze w listopadzie. Po niewielkim spadku w grudniu, sprzedaż wzrosła.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka