Vip, skup się na wydarzeniach w sklepach, aby informować konsumentów o ekologicznych odmianach jabłek
Podczas Fruit Attraction Benjamin Laimer, kierownik sprzedaży Vip, opowiedział nam o strategiach komunikacyjnych konsorcjum. W szczególności we Włoszech niedawno uruchomił projekt A ogni mela la sua stagione (Każdemu jabłku jego sezon), mający na celu nagłośnienie szerokiego wyboru ekologicznych jabłek z Val Venosta i znaczenia ich sezonowości. "Jesteśmy teraz w stanie zaoferować

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Jabłka